Miksi palvelut antenniverkossa päättyvät?

Valtakunnallisia antenniverkon maksu-tv-palveluja tarjonnut Digita keskittyy jatkossa yrityksille suunnattujen palveluiden tuottamiseen ja luopuu Antero-brändin alla olevasta kuluttajille suunnatusta maksu-tv-liiketoiminnastaan. Maksu-tv-kanavat suljetaan antenni-tv-verkossa 31.5.2025.

Milloin antenniverkon maksu-tv-kanavat lakkaavat näkymästä?

Viimeinen päivä katsoa maksu-tv-sisältöjä antenniverkossa on 31.5.2025. Tämän jälkeen lähetykset loppuvat.

Mitä teen tv-kortille?

TV-kortin voit säilyttää/hävittää. Korttia ei tarvitse palauttaa.

Mitä jos olen maksanut sisältöjä maksanut pidemmälle ajalle?

Tulemme kontaktoimaan erikseen kaikki asiakkaat, jotka ovat maksaneet palveluja pidemmälle kuin 31.5.2025. Liikamaksut tullaan palauttamaan asiakkaiden tileille.

Miten voin jatkaa haluamieni palveluiden katsomista jatkossa?

Telia tarjoaa Anteron asiakkaille mahdollisuuden jatkaa maksu-tv-palveluiden katsomista siirtyvän asiakkaan tarjoushinnalla. Sinun tulee hyväksyä yhteydenottopyyntö kirjautumalla sisään osoitteessa anterotv.fi/kirjaudu. Voit hyväksyä yhteydenottopyynnön myös sähköpostina tai tekstiviestinä saamasi linkin kautta. Tämän jälkeen Telia on yhteydessä tarjouksen muodossa.

Miten Telia on minuun yhteydessä?

Mikäli annatte luvan yhteydenottoon, Telia on sinuun yhteydessä puhelimitse numerosta 020 690 400. Kun olet antanut luvan yhteydenottoon, Telia on yhteydessä seuraavana arkipäivänä.

Mikäli siirrän palveluni Telialle ennen 31.5.2025 päättyvätkö palvelut Anterolla automaattisesti?

Mikäli tilaat Telialta palvelut alkamaan ennen 31.5.2025 tulee Anteron palveluiden irtisanominen tehdä Anteron asiakaspalveluun. Suosittelemme irtisanomisen tekemistä viestillä, puhelinpalvelun mahdollisen ruuhkautumisen vuoksi.
Jos sinulla on vielä kysymyksiä, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme.

Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelu avoinna arkisin klo 10-15.

Ennen yhteydenottoa voit tarkastaa vika- ja häiriötiedot täältä.
Soita 0800 181 181