Ajankohtaista


Tiedote 28.9.2024

Antero+ -kanavat saattavat vaatia uuden kanavahaun
Kanavamuutoksista johtuen osa TV-vastaanottimista ei löydä Antero+ -kanavia. Tällaisessa tapauksessa Antero+ -kanavat saa uudelleen näkyviin tekemällä televisioon uuden kanavahaun.

Tiedote 24.9.2024

Anteron uusilta asiakkailta edellytetään vahvaa tunnistautumista verkkokaupassa 24.9.2024. alkaen.

Uusien asiakkaiden osalta olemme ottaneet käyttöön vahvan tunnistaumisen tilauksen tekemisen yhteydessä. Samalla asiakkaan luottotiedot tarkastetaan Suomen Asiakastiedosta. Tunnistautuminen onnistuu verkkopankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella.

Tiedote 29.8.2024

Lahden alueen F-kanavanipun tv-lähetykset toimivat jälleen normaalisti.

Lahden alueen maksu-tv-lähetyksissä tänään katkoksia aiheuttanut vika on saatu korjattua kello 16.01.
Alueen maksu-tv-lähetyksissä todettiin katkos kello 6.36. Katkos johtui vikaantuneesta laitteesta.
Pahoittelemme katkoksesta aiheutunutta haittaa.

Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelu avoinna arkisin klo 10-15.

Ennen yhteydenottoa voit tarkastaa vika- ja häiriötiedot täältä.
Soita 0800 181 181